Més quadern de viatge - Más cuaderno de viaje

diumenge, 11 de novembre del 2007

Hola! Com us vaig prometre us pujo més dibuixets del quadern de viatge que vaig fer a Montblanc. Aquest cop el dibuix és un retrat del meu Jaume I personal... En Sergi I el conqueridor!!! Jejeje, s'em va acudir quan visitàvem el monestir de Poblet, on hi està enterrat. A veure que us sembla... Aquesta il·lustració em ve molt de gust acabar-la... així que segurament uns aniré pujant una espècie de making off... Que us sembla?

Apa wapus! Un petó molt fort!

Hola! Como os prometí os subo más dibujitos del cuaderno de viaje que hice en Montblanc. Esta vez el dibujo és un retrato de mi Jaume I personal... Sergi I el conqueridor!!! Jejeje, se me ocurrió cuando visitábamos el monasterio de Poblet, dónde está enterrado. A ver que os parece... Me apetece mucho acabar esta ilustración así que he pensado en ir subiendo una espécie de making off... Qué os parece?

Venga wapos! Un besazo!

2 comentaris:

Alafosca ha dit...

Hola de nou noia ^^
Doncs m'agrada el dibuix (a part que em fa molta gràcia, perquè el meu xicot tabé es diu Sergi XDD)
tinc ganes de veure-la a color!
Espero que tinguis un bon dilluns!
Lídia

misspink ha dit...

Hola! he visto que tienes unas cosas muy chulas, tanto broches como ilustraciones, manda lo que quieras, todos los detalles están en mi blog, si mandas algo adjunta una hojita con tus datos, técnica, precio y tarjeta de visita si tienes.
Un saludo