De casa rural a Montblanc - De casa rural en Montblanc

dijous, 25 d’octubre del 2007

Fa dos caps de setmana vem anar en Sergi i jo a fer la ruta del Císter. Vem anar a Poblet i a Santes Creus. També vem aprofitar per anar a la fira del torró i la xocolata d'Agramunt. La casa rural on vem fer nit va ser increible, es diu Mas Carlons i està a Montblanc. La casa és preciosa i la Mònica, en Ferran i el petit Ivan ens van acollir de maravella. Va ser un cap de setmana fantàstic! Tot va sortir rodó.

A més a més vaig aprofitar per a dibuixar i fer un mini quadern del viatge. Mica en mica us aniré pujant les il·lustracions que vaig fer. Per anar fent boca us passo un dibuixet de mi fent fotos, no se perquè però en Sergi sempre em diu que en faig moltes.... Espero els vostres comentaris!!!

Un petó molt fort a tots i fins aviat!!!




















Hace un par de semanas Sergi y yo nos fuimos a recorrer la ruta del Císter. Fuimos a Poblet y a Santes Creus y también aprovechamos para ir a la Fira del torró i la xocolata d'Agramunt. Dormimos en una casa rural de Montblanc, en Mas Carlons, una casa preciosa dónde Mònica, Ferran y el pequeño Ivan nos atendieron de maravilla. Fué un fin de semana fantástico y todo salió maravillosamente bien.

También aproveché para dibujar y hacer un mini cuaderno de viaje. Poco a poquito os iré subiendo las ilustraciones que hice, de momento os envío una para ir haciendo boca... Soy yo haciendo fotos, Sergi siempre me dice que hago un montón pero no se porqué será... Espero vuestros comentarios!!!

Un besazo y hasta pronto!!!

2 comentaris:

Alafosca ha dit...

Holes,
He arribat al teu blog de retruc i m'agraden molt les il·lustracions que fas! i també les manualitats
salutacions!

Maria Morell ha dit...

Moltes gràcies alafosca! La veritat és que tinc el blog una mica oblidadet però tinc moltes cosetes noves per pujar! Merci pel cometari i fins aviat!!!