Princeses - Princesas

dimecres, 23 de desembre del 2009

L'altre dia a l'estudi ens van encarregar un conte de princeses, em vaig posar a la feina i varem presentar aquests tres esbossos. La veritat es que va agradar molt però finalment el projecte no ha sortit... quina llàstima.... Igualment estic molt contenta amb el resultat, feia temps que no dibuixava amb aquest estil i em va fer molta il·lusió enfrontar-m'hi.

A veure si us agrada!

El otro día en el estudio nos encargaron un cuento de princesas, me puse manos a la obra y presentamos estos tres bocetos. La verdad se que gustaron mucho, pero finalmente el proyecto no ha salido... qué lástima.... Igualmente estoy muy contenta con el resultado, hacía tiempo que no dibujaba con este estilo y me hizo mucha ilusión enfrentarme a él.

¡A ver si os gusta!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Hello Gino. Many thanks for your question. Yes, it's probably that the worst from the signs and symptoms of withdrawal have handed. Do you've got cravings to consume?
Also, what's your long term technique for keeping far from alcoholic beverages?

my page :: 60 minute stamina program