Grand Mere Kalle

dilluns, 28 de setembre del 2009

Abans de l'estiu ens van trucar a Eslcetxa i ens van encarregar les il·lustracions d'un conte d'una bruixeta d'Illa Reunión. Jo vaig ser l'afortunada i vaig il·lustrar-lo. Vaig gaudir moltíssim d'aquesta feina i la veritat és que vaig quedar molt contenta amb el resultat.

Mica en mica us aniré pujant les il·lustracions, de moment dues de les meves preferides.

A veure que us semblen!!

Un petó a tots!

Antes de verano nos llamaron a Escletxa y nos encargaron las ilustraciones para un cuento de una brujita de Isla Reunión. Yo fui la afortunada y lo ilustré. Dusfruté muchísimo del encargo y la verdad es que quedé muy contenta con el resultado.

Poquito a poco os iré subiendo las ilustraciones. De momento dos de mis favoritas.

A ver si os gustan!!

Un beso!!!


1 comentaris:

Sebastià Martí ha dit...

jo crev q et falta una de les teves prefes...
és una feina perfecta, feta amb molt d´"amor",
felicitats!!!