Entrevista per a ESDi - Entrevista para ESDi

dimarts, 2 de juny del 2009

Fa un temps em van trucar d'ESDi (Escola Superior de Disseny), la universitat on vaig estudiar, dient-me que, per commemorar els 20 anys de l'escola, estaven entrevistant a alguns ex alumnes. Em van dir si m'agradaria que em fessin una entrevista i menjant-me la vergonya vaig dir que si. Quins nervis, quina emoció i quin orgull al mateix temps!!!!

Bé, aquí us deixo el cartell que m'han dissenyat i que estarà exposat a l'ESDi durant tot un any.

Un petó a tots!

Hace un tiempo me llamaron de ESDi (Escola Superior de Disseny), la universidad donde estudié y me dijeron que con motivo de la conmemoración de los 20 años de la escuela, estaban entrevistando a algunos exalumnos. Me dijeron que si me gustaria que me entrevistaran y después de comerme la verguenza dije que sí. Que nervios, que emoción y que orullo, todo al mismo tiempo!!!

Bueno aquí os dejo el cartel que me han diseñado y que estará expuesto en ESDi durante un año.

Un beso a todos!

2 comentaris:

Meritxell Bosch ha dit...

que honor yo puedo verte cuando quiera esta aqui mismito el esdi!!!

Kukadellum ha dit...

Uoleeee!!!!! no lo habia visto!! Otro poster para el studi!!!!!
oee oee oee oeeeeeeeeeeee :)
Si es que semos unas maquinas...
Un besazoooooooooooooo!!!!!!!!!